Damski komplet welurowy z nadrukiem kobaltowy
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Damski komplet welurowy z nadrukiem to modna i trafna propozycja dla wszystkich miłośniczek wygody i casualowego stylu. Ten komplet składa się z bluzy oraz spodni- bluza ma długi rękaw, a spodnie długie nogawki. Komplet jest wykonany z przyjemnego w dotyku materiału wiskozy. Bluza posiada ozdobną aplikację na środku, która nadaje oryginalności całemu kompletowi. Bluza ma długi rękaw, nie jest rozpinana. Dekolt bluzy jest okrągły, zarówno w pasie oraz na końcach rękawów znajdują się ściągacze. Dodatkowo spodnie posiadają boczne kieszenie, co powoduje, że komplet jest jeszcze bardziej praktyczny i wygodny. Komplet dostępny jest w ciekawych wariantach kolorystycznych.
Spodnie, podobnie jak bluza, zakończone są ściągaczami. Ten komplet doskonale sprawdzi się na co dzień, możesz go założyć na spotkania ze znajomymi, czy do pracy. To również świetna propozycja dla lubiących aktywnie spędzać czas. Komplet jest funkcjonalny i efektowny.
Produkt można prać w temperaturze 30°C. Skład materiału to 90% wiskoza i 10% elastan.
Idealny wybór dla kobiet ceniących komfort i modny, casualowy styl.
Typ produktu: bluza + spodnie
Styl: casual
Okazja: codzienne
Wzór dominujący: nadruk
Materiał dominujący: wiskoza
Długość: długa
Styl nogawek: ściągacze
Wysokość w pasie: średni/regularny
Kieszenie: boczne
Rękaw: długi rękaw
Dekolt: okrągły
Skład materiału: 90% wiskoza, 10% elastan
Sposób prania: pranie w pralce w 30°C
Skład materiału : 90% wiskoza, 10% elastan
Sposób prania : pranie w pralce w 30°C
Wymiary kompletu w rozmiarze S/M mierzone na płasko:
- szerokość pod pachami - 48 cm,
- długość bluzy - 62 cm,
- długość rękawa - 58 cm,
- szerokość w pasie - 36 cm,
- długość spodni - 96 cm.
Rozmiar |
Rozmiar alt. |
Wzrost |
Obwód kl. piersiowej |
Zew. dł. rękawa |
Wew. dł rękawa |
---|---|---|---|---|---|
S/M |
36/38 |
160-172 |
82-86 |
59-61 |
49-51 |
L/XL |
40/42 |
164-178 |
91-96 |
63-65 |
53-55 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.